RecNews : Καταγράφουμε τα πάντα και σας τα δίνουμε στο πιάτο έγκυρα και έγκαιρα...

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

0 Μενεγάκη:«Μια μέρα, δεν θα με ξαναδείτε...»

Αν μια μέρα ανοίξετε την τηλεόραση και δεν δείτε την Ελένη Μενεγάκη, μην ανησυχήσετε, μας προειδοποίησε η ίδια. Οτι... έτσι ξαφνικά που λέει και ο Αντώνης Ρέμος, μπορεί και να μην την ξαναδούμε! «Αντέχω ακόμη. Μέχρι που ένα πρωί ξαφνικά δεν θα με δείτε!», είπε σήμερα το πρωί. Ακολούθησε άλλη μία κουβέντα για τους λόγους που το βραδινό της φαίνεται «βουνό» Αφορμή, η καλεσμένη της Δούκισσα Νομικού που κάνει βραδινό, αλλά και το γεγονός ότι η παρουσιάστρια ταλαιπωρείται από κρύωμα.
Η συζήτηση με την Δούκισσα ξεκίνησε από τους ρυθμούς στους οποίους συνηθίζει ο οργανισμός, ανάλογα με το πρωινό ή το βραδινό ωράριο αντίστοιχα. Και η Ελένη είπε: «Αυτό που νομίζω είναι ότι ο πρώτος χρόνος σε καθετί που κάνει κανείς είναι πολύ δύσκολο. Εμένα δηλαδή, εάν με βάζανε να κάνω βράδυ ζωντανό, ο πρώτος μου χρόνος θα ήταν πολύ δύσκολος, γιατί έχω κουρδιστεί αλλιώς. Ξέρω τι ώρα θέλω να κάνω γούτσου γούτσου, τι ώρα θέλω να φάω του σκασμού, τι ώρα θέλω να πιω το κρασάκι μου, τι ώρα θέλω να κάνω αγκαλίτσες με τα παιδάκια μου, έχω στρώσει αλλιώς την ζωή μου. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο πραγματικά».
Η Δούκισσα βέβαια απάντησε με μιας ότι κατά την άποψή της, η Ελένη θα έκανε πάρα πολύ εύκολα πρωινό. «Νομίζω ότι για εσένα το βραδινό θα ήταν παιχνιδάκι», είπε η Δούκισσα.
«Το πρωί όμως είναι πρωί.. Σήμερα, για παράδειγμα, που έχω κρυάδες, μπορώ να κουκουλωθώ και να βάλω την… μπέρτα μου, όταν φοράς την τουαλέτα το βράδυ τι να πεις, συγγνώμη είμαι κρυωμένη, να κουκουλωθώ;»
Είδατε προβλήματα που έχει η Ελένη; Δεν ξέρει πώς να χειριστεί πρώτον τη νύστα, δεύτερον την πείνα, τρίτον το κρύωμα, σε περίπτωση που κάνει σόου το βράδυ. Αυτά να λύσει και θα την δούμε από τις εννέα και μετά…

πηγή:star
To Recnews ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου με οποιονδήποτε τρόπο.Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.Σε περίπτωση αναδημοσίευσης κείμενου του υποχρεωτική αναφορά του Recnews με ενεργό link.