Το Mazda MX-5, o ιδρυτής της κατηγορίας ρόουντστερ, αλλά και μία από τα πλέον θρυλικές προτάσεις του είδους, ετοιμάζεται να παραδώσει τη σκυτάλη στο νεότερο μοντέλο επενδύοντας ακόμα περισσότερο στη φιλοσοφία της αρχέτυπης εκδοχής του.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν ήδη αρχίσει να διαρρέουν, το τέταρτης γενιάς MX-5 θα παραμείνει πισωκίνητο, διαθέτοντας μια σχεδίαση η οποία θα αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Shinari που είδε το φως της δημοσιότητας λίγους μήνες νωρίτερα. Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες της Mazda, κατά την προσφιλή τακτική τους, αναμένεται να δώσουν περισσή βαρύτητα προς την κατεύθυνση ελαχιστοποίησης του βάρους του αμαξώματος, το οποίο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στόχος είναι να περιοριστεί κάτω από το άτυπο φράγμα των 1.000 κιλών, προκειμένου να διατηρηθεί ο «οδηγοκεντρικός» χαρακτήρας της κατασκευής, αλλά ταυτόχρονα, να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, αφού, ως γνωστόν, τα κιλά αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους εχθρούς της.
Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, δεν αναμένονται σημαντικές εκπλήξεις, αφού, όπως όλα δείχνουν, οι ιθύνοντες της εταιρείας φαίνεται να έχουν εγκαταλείψει το ενδεχόμενο το νέο MX-5 να κινείται από τη νεότερη εκδοχή του γνωστού περιστροφικού κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος ήδη εξελίσσεται για λογαριασμό του νέου RX-8/RX-9. Έτσι, κάτω από το καπό του αναμένεται να δούμε έναν νέο 4κύλινδρο κινητήρα, με ισχύ κοντά στους 160 ίππους, ο οποίος θα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και σύστημα Start&Stop. Θα συνδυάζεται δε ακόμα και στη βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός ολοκαίνουργιου κιβωτίου με σύστημα διπλού συμπλέκτη.
Πηγή: 4troxoi
Ex zurück – Tipps
Πριν από 8 χρόνια
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου